چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته آیا تمدیدنکردن گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟
سرخط خبرها

متهم پرونده قتل وکیل دادگستری به قصاص محکوم شد (۹ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۹۳۶
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
متهم پرونده قتل وکیل دادگستری به قصاص محکوم شد (۹ دی ۱۴۰۲)
حکم قاتل وکیل دادگستری که سال گذشته در شاهرود در مقابل دیدگان همسر و فرزند پنج ساله‌اش به ضرب گلوله به قتل رسید، صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع اولیای دم محمودرضا جعفر آقایی -وکیل دادگستری که سال گذشته در شاهرود در مقابل دیدگان همسر و فرزند پنج ساله‌اش به ضرب گلوله به قتل رسید- از محکومیت متهم اصلی این پرونده به قصاص در ملأعام خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان پس از برگزاری جلسات رسیدگی رأی خود را درارتباط با پرونده موکلم اعلام کرد. بر اساس رأی صادره مباشر قتل که صراحتاً به ارتکاب قتل اقرار کرده، به قصاص محکوم شد و در متن دادنامه، اجرای حکم در ملأعام و به صورت علنی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: آمر قتل، کسی که با پرداخت وجه و اجیر کردن اشخاص، دستور قتل را صادر کرده بود؛ به اتهام معاونت در قتل به اشد مجازات یعنی تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شد. آمر به قتل، پدر موکل سابق جعفر آقایی بود که برای جلوگیری از افشای ابعاد گسترده پرونده فساد مالی، پول‌شویی و اخلال در نظام اقتصادی دستش به قتل همکار مظلومم آلوده شد.

کوهپایه‌زاده ادامه داد: در متن دادنامه آمده که با توجه به زمان ارتکاب قتل که مصادف با شب عاشورای حسینی بوده و همچنین شیوه ارتکاب بزه موصوف و محل وقوع جرم که از جمله مسیر‌های اصلی و پرتردد و مسکونی شهرستان شاهرود است و وقوع این بزه و قساوت مرتکب در ارتکاب آن در انظار عمومی، ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن احساسات مردم را داشته و با عنایت به اینکه نحوه جنایت موصوف بیم تجری مرتکب و دیگران را فراهم کرده است؛ لذا تقاضای قصاص نفس و اجرای آن در ملأعام را کرده است و در خصوص معاون جرم نیز اشد مجازات یعنی تحمل ۲۵ سال حبس را در زندان ایران‌شهر مورد حکم قرار داده است.

وی گفت که رأی صادره بدوی است وظرف مهلت قانونی قابل فرجام‌خواهی است.

کوهپایه زاده در پایان اعلام کرد: از صلابت و عدالت قضات شریف صادر کننده رأی که بدون اطاله دادرسی و در نظر گرفتن وجدان و اسناد و مدارک و دلایل مطابق قانون انشای رأی کرده‌اند و دادستان شاهرود و رئیس کل دادگستری استان سمنان تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->